duminică, 12 septembrie 2010

Capitol nou

13 septembrie, maine.. Stiu, incepe scoala. Insa pentru mine incepe un capitol nou in viata mea, anii de liceu. Maine va trebui sa las in urma cei 8 ani petrecuti in generala si sa ma indrept spre alt drum, aparent necunoscut dar totusi putin familiar. Trebuie sa las cei 8 ani de scoala sa treaca peste mine, sa ii fac sa devina amintiri cat se poate de frumoase. O sa-mi aduc mereu aminte cu drag de anii in care am invatat sa scriu, sa citesc, de anii in care am invatat pentru prima oara alfabetul si momentele in care am scris primele mele litere si cifre. O mare parte din profesori o sa mi-i aduc aminte cu drag, o sa-i respect si o sa-i indragesc toata viata de acum inainte pentru ca ei m-au ajutat sa pun baza unei piramide careia ii voi continua constructia cu ajutorul unor alti dascali. De maine, dintre cele doua drumuri care duc catre viitor si trecut, voi alege viitorul. Voi incerca sa cladesc in continuare ceea ce am inceput si sper sa o fac cat mai bine. Astept cu nerabdare ziua de maine desi cu un mic regret ca vacanta a trecut asa de repede. Noi profesori, noi experiente nu si colegi noi, nu chiar toti, pentru ca majoritatea imi sunt prieteni sau fosti colegi.

De maine incepe o noua etapa a vietii mele, 4 ani care sper sa treaca cat de frumos se poate.

Succes si voua!

2 comentarii:

Andreea B spunea...

High-school rocks:D! Te asteptam cu pareri despre cum e sa fi boboc;)

Unknown spunea...

Mult succes!

Trimiteți un comentariu