luni, 13 septembrie 2010

Yawning

Uite ca blogul s-a intors,defapt scriitorii.Stiu de Q ca a fost in vacanta si o sa revina si el in curand .Eu cu Andra ne-am bucurat cat am mai putut de ultimele zile din vacanta ...am jucat Rentz(nu stiu daca asa se scrie ) si Whist si ne-am plimbat prin oras(Imens intradevar).
Ultima saptamana a fost pentru mine una plina ,precum zice si Xfire:
"Past 7 days:Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Multiplayer Star Wars Jedi Knight: Jedi Academy Multiplayer 8 hours
League of Legends League of Legends 56 hours
Hitman Blood Money Hitman Blood Money 6 hours "
.
Astazi a fost si prima zi de liceu si restu o sa va povesteasca Andra ca se pricepe mai bine si nici nu sunt genu sa conteze prea mult liceul pentru mine.
Tocmai ce mi-a venit o idee pentru inca un proiect cu un forum(stiu ca am mai avut unul) si acum ma apuc sa il fac si sa vad cum iese pentru ca in curand vreau sa il populez :D .Va dau de stire cand e gata.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu