sâmbătă, 7 august 2010

Asta vreau!

Nu-mi pasa.. pur si simplu nu imi mai pasa de nimic. Sau cel putin asta vreau sa cred. De azi incolo sau mai bine spus de ceva timp nu vreau sa mai cred in nimic ce nu e concret, sa nu mai pun atat suflet in toate ca apoi sa pic in deziluzii. Vreau sa fac totul de acum incolo dintr-un impuls de moment fie ca la final poate o sa-mi dau seama ca nu e cea mai buna decizie dar de azi inainte vreau sa risc. Imi place riscul si aventura, ceea ce e palpitant si ceea ce merita trait pana in ultima clipa. Vreau ca de acum incolo pentru fiecare final bun sa simt gustul ala dulce al victoriei sau la fiecare sfarsit prost sa gust esecul ala amar si sa-mi spun: "Ce dracu' n-a mers bine ?" si sa o iau de la capat pana reusesc. Vreau sa traiesc libera, fara promisiuni sau compromisuri. Vreau pur si simplu sa fiu iarasi eu.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu