sâmbătă, 7 august 2010

Schimbari

Am facut ceva schimbari la blog.Cred ca toti vad ca arata altfel :)).Eu am ales tema asta pentru ca mi-a placut desi mie imi e cea mai nepotrivita(nu prea conteaza tinand cont ca eu sunt cel mai lenes aici), dar vine manusa pentru Andra care e fata si Q care scrie in mare parte despre sexul frumos(Da ,Da ,Voi femeile sunteti sexul frumos ,dar sa nu vi se urce la cap ;) ).Combinatia culorilor mov si negru cred ca inspira ceva magic sau misterios.In general cam asta e prezentarea noului look,sper sa va placa.
Am adaugat si o bara sus (cu fiecare autor) si una jos (cu paginile blogului ) care mi se par utile.
Apropo,cred ca o sa avem pe cineva nou in echipa(mai bine spus :sper),daca am juca poker as paria "All In" ca o sa va placa cum scrie.Acum va las ca s-ar putea sa trebuiasca sa depun ceva munca de convingere :D .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu