marți, 20 iulie 2010

Parfum de dimineata..

Dimineata asta urma sa aiba un parfum aparte, unul pe care doar noi o sa-l stim...Iar in urmatoarele secunde a scos capul timid dupa copac si mi-a zambit frumos. Apoi a facut cativa pasi marunti spre mine si m-a apucat de mijloc. Ne-am invartit de cateva ori prin iarba umeda de roua si ne-am lasat dusi de parfumul de gingasie si frumusete care plutea printre noi. M-a asezat usor printre firele verzi si s-a pus deasupra mea. Imi mangaia usor parul in timp ce fata mea era atinsa de razele soarelui. Momente de liniste, in care noi doi am devenit o singura persoana. O persoana care vibra de veselie, blandete si mai ales dragoste. Am avut parte de cele mai suave atingeri, cu mainile lui blande care mi se plimbau pe tot corpul. Simteam fiori, dar nu-mi inspirau teama ci doar fericire, ii simteam respiratia aproape de fata mea si il simteam pe el tot mai aproape de mine. Asta ma facea sa uit ca exista probleme, neputinta, durere si zambeam neconditionat. Aveam langa mine un suflet cald pentru care nu contau interesele sau lucrurile materiale ci tot ce conta pentru el era puritatea, iubirea si fericirea mea.
Imi vedeam visul implinit, acela de a fi cu el intr-o dimineata perfecta, amandoi fiind unul singur ratacind prin iarba si roua. M-a ridicat bland si m-a luat de mana. Am luat-o la fuga desculti, unde am vazut cu ochii iar dupa cativa pasi s-a indreptat spre mine si mi-a spus la ureche: "Esti tot ce am si ce mai vreau!". Apoi zambind timid ne-am indreptat spre nicaieri..

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu