marți, 20 iulie 2010

Prison Break,serial


Tocmai ce am vazut "Prison Break".Serialul are 4 sezoane,79 de episoade si un film(socotit ca 2 episoade,deci 81).Scenaristii si regizorii au facut treaba buna ,cat timp am urmarit serialul(cred ca le-am vazut in 4 zile) am avut impresia intotdeauna ca mai e ceva,ca e cineva care iiurmareste pe Michael si compania,chiar au conturat bine sentimentul pe care il are un fugar.Nu vreau sa spun dinainte ce se intampla ,daca merita sa il vedeti va puteti convinge urmarind primele doua episoade.In fiecare sezon actiunea se petrece in diferite locatii:Sezonul 1-Inchisoare Fox River,
Sezonul 2-Tot drumul din Ilinois pana la granita cu Mexic unde planuiau fratii sa scape apoi in Panama,Sezonul 3 -Inchisoarea panameza Suna,Sezonul 4-Los Angeles si Miami.Actiunea e foarte diversa in fiecare sezon dar legaturile sunt create bine intre sezoane.

Episodul meu preferat: Episodul 1 din Sezonul 4.
Personajul preferat l-as alege pe Charles Westmoreland a.k. D.B.Cooper,mi-a placut tipul asta in film si nu vreau sa aleg un personaj principal.
Personaje care mi-au mai placut au fost :Alex Mahone si Brad Bellick.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu