miercuri, 14 iulie 2010

Rezum.

Ati simtit vreodata ca sunteti bagati intr-o treaba mai mare ca voi?In ceva ce e foarte greu de realizat si foarte improbabil,ducand spre imposibil?Ei bine cam asa ma simt eu in momentu asta ,era si vorba despre blog pentru ca nu imi puteam gasi nici o idee sa scriu si cateva persoane :"Tu cand postezi ?".Ei bine cu treaba asta am rezolvat-o partial :la inceput le ziceam ca ideile mele sunt constipate (da ,stiu ca suna ciudat ) si apoi mi-am adus aminte de reclamele de la furazolidon.Ideea e ca mai am multe de realizat in vacanta asta si cam prea putin timp si chiar imi doresc sa le fac pentru ca altfel as fi renuntat de mult la ele (dupa cum spune si Andra :D ).
In orice caz vara asta e un lucru pe care mi-l doream de foarte mult timp ,ma simt liber:fac ce vreau ,cand vreau ,cum vreau si nimeni nu are nimic impotriva.Si tocmai ce a trecut o luna din ea ,prea repede dupa parerea mea ,as mai sta vreo zece ani asa fara nici o grija.Dar cum orice lucru frumos nu poate dura o vesnicie probabil ne vom vedea in 2 luni la liceu:colegi noi,profesori noi,alt mediu,suntem din nou boboci.Si acum va las ca mai am ceva de lucru la niste obiective imposibile .

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu