sâmbătă, 18 decembrie 2010

Aici, din nou!

Zapada, iarna, vacanta. Sincer ma bucur ca am avut "curajul" sa revin aici pe blog. Azi, acum defapt mi s-a facut pofta sa scriu. Nu stiu despre ce dar am o senzatie nebuna care imi spune sa scriu aici despre orice.

Iarna si-a intrat bine de tot in drepturi, de vreo 2 zile ninge iar afara e un peisaj splendid. Frigul insa strica umpic atmosfera asta de sarbatoare care s-a strecurat de ceva timp cel putin in sufletul meu. Vacanta e bine venita si sincer nu astept de la ea decat odihna, vreau sa-mi reincarc bateriile si sa incep un an nou plin de surprize poate, de realizari, un an in care sa-mi continui proiecte incepute de ceva timp si in care sa incep de ce nu sa pun alte caramizi unui viitor pe care mi-l doresc.
Pe voi iarna sper ca v-a gasit bine si sanatosi. Sper doar sa aveti parte de tot ce vreti voi.
Eu o sa mai scriu pe aici, cu toate ca nu stiu cand o sa fie asta. Incerc sa pregatesc un post diferit, ceva nou. Pana atunci, bafta-n viata! ;)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu