duminică, 11 iulie 2010

Lady Gaga - Alejandro (Videoclip)

Asa cum i-am promis lui Razvan, postul asta o sa fie despre videoclipul de la Alejandro, melodia lui Lady Gaga. O sa explic de ce imi place videoclipul asta facandui mai mult o descriere. Timp de 9 minute cat dureaza videoclipul, Gaga apare in diverse ipostaze. Cu parul tuns scurt, imbracata in lenjerie intima, in haine calugaresti si inconjurata de cruci, flacari si barbati cat mai dezbracati, artista socheaza din nou cu videoclipul sau.
Sincer mie imi place videoclipul doar pentru ca este in stilul lui Gaga, excentric, iesit din tipare, arta care devine din ce in ce mai socanta si provocatoare.Gaga insa starneste controverse cu videoclipul asta mai ales in lumea bisericii, aparand imbracata cu un costum de latex rosu si inghitind un rozariu sau purtand un costum alb lucios cu diverse cruci rosii care amintesc de simbolul crucilor catolice.
Per total videoclipul nu a impresionat pe multi si a starnit critici peste critici dar personal mie imi place. Imi place pentru ca imbina senzationalul, cel cu care ne-a obsinuit mereu Gaga, excentricul, nebunia, si de ce sa nu recunosc si pentru ca videoclipul e populat de barbati. :))


P.S. Sunt fan Gaga de cand am auzit prima oara melodia aia cu "Poker Face" si chiar imi place ceea ce canta.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu